Husnemahir içini ferah tut , topuk kanı öncelikle en çok hata payı olabilecek bir durum maalesef
biz 4 kez verdik.
ilk hastanede aldılar
sonra sağlık ocağı aldı - aradılar tekrar kan olmamış okunamamış vs tekrarını istediler
Tekrar verdik sağlık ocağında bu arada 1.5 aylık olmuştu artık bu nedenle zorlandılar biraz bacağını falan morarttılar tutarken - bunun sonucunda il sağlıktan aradılar fetilketönürü diye bir değeri yüksek çıkmış tekrarını istediler 😬🤭
bu sefer başka sağlık ocağına gittik orda tek topuğundan gelmedi ikisini de deldiler maalesef ,
onun sonucunda aradılar değer düşmemiş dediler tıp a yönlendirdiler , gittik tıp hastanesinde 3 tüp kan aldılar , onun sonucunda çocuk iyi birşey yok dediler . Şimdi sorarım size ben ne yaşadım 😬🤨
yani demem o ki verin kanı zaten 2. Cisinde de değer aynı çıkarsa direk hastaneye yönlendiriyorlar. Orda daha detaylı bakılıyor diye . Çünkü sağlık ocakları kanı alıp ankara veya İstanbul’a gönderiyor bu sebeple değerleri bazen yanlış olabiliyor , küçük bi ihtimal de olsa .
içinizi ferah tutun
uzun oldu k. Bakmayın