efiles Selamlar herkese, dun doktor kontrolune gitiigimizde 6. Ay da bebegimden kan ve idrar tahlili istedigini soyledi doktorumuz. O an cok kafama takilmadi ama simdi dunden beri dusunuyorum el kadar bebekten nasil kan alinacak diye :(( Kan akdiran anneler var mi ? Nasil aliniyir el uzerinden mi ? Bildiginiz iyi bir klinik varmi ozellikle bebek oldugu icin dikkat edecek
hunilimomm efiles biz daha 2 ayliktik verdiğimizde elinin üstünden almışlardı bizdede 9 aylıkken alicaklar
Egeymen efiles yenidoğan yoğun bakım bulunan Bi hastane olursa oradaki hemşirelere aldırabilirsiniz daha tecrübeli oldukları için kolay alıyorlar diğer türlü maalesef zor oluyo 3-4 hemşire toplanıyor biri tutuyo biri almaya çalışıyor falan ben ağlamaktan şişmiştim alınana kadar 😔 bu arada söylemeyi unuttum elinin üstünden aldılar 4 aylıkken
Absinthe efiles biz 2 kere aldirdik😔 damarı nerden bulurlarsa ordan aliyorlar. Şansımıza deneyimli hemsirelerdi cok zorlamadan aldılar
Singlemom efiles 8 aylıkken istendi bizde şuan 6 aylığız bi problemi yoksa bence erken tabi kararı siz vericeksiniz
Vildan35 Çocuk acili olan bir yer veya çocuk hastanesi olursa daha rahat edersiniz, 6.ay eli daha tombiş olduğu için yenidoğan hemşirelerindense çocuk acil hemşireleri daha iyi olabilir. En zor aralık tabii biraz dişinizi de sıkmanız lazım, geçmiş olsun.
Sadiyealp efiles 5 bucuk aylıkken alındı kolundan cabuk dq buldu hemşire gayet iyiydi canm koldan bulamazsa elinin üstünden alıyolar diye biliyorum şükür oğlum sadece iğne girince agladı kaldırınca sustu 🙊
efiles Oykuu_bebekk peki nerde aldirdinizn? Tam kan sayimi isteniyor parmak ucundan alinanin yeterli olacagini sanmiyorum bizde :((
MelihaDursun efiles iki aylıkken özel hastahaneye götürdüm. İki hemşire biri bebek hemşiresi aldılar kızımı beni içeri almadılar saniyesinde geri getirdiler kolundan almışlardı. Çok hızlı oldu😂😂😂😂
ipek35 efiles doğduğu günden beri 2 hafta boyunca topuk kanı verdik hergün . 1 aylıkken elinden kan aldılar tahlil için o yüzden kafana takma bişey olmaz :)
bircaaannn efiles bizde yakın zaman da ozel hastanede 6 aylik ogluma kan tahlili yaptırdık. 3 tüp alindi hem de hemsire tek hamlede aldi valla ben de tedirgin olmuştum ama zor olmadi.
Nihalcakmak58 efiles oglum dogdugu gunden beri 2'5aylik olana kadar kan verdi devlet hastanesine goturecekseniz cocuk kan alma bolumu oluyo hemsireler daha nazik yapio isini damar bulamazsa ısıkli bir aletle elinin ustune bakip buluo gecmis olsun ..