Kızlar kafayı yedim artık,
Kimi çok yapıyor süt yaramıyor diyor kimi az bu diyor.
Yenidoğan döneminde günde 2-3 kere kaka normal mi?
Sizin bebekler yenidoğanken;
– Günde kaç kez kaka yapıyordu?
– Çişli bezi nasıl kontrol ediyordunuz doyup doymadığını nasıl anlıyordunuz?
Tecrübelerinizi yazarsanız içim rahatlar 🙏