aemig Kızlar emzirme döneminde gidip memnun kaldığınız bir diyetisyen varmı sütü azaltmadan zayıflatabilicek ?
kabakcekirdegi aemig Diyetisyene gitmedim kendim yaptım . Sütüm hep vardı ve bol su içtiğim için vardı bence süt miktarının yediklerinle doğru orantılı olduğunu düşünmüyorum
mevos25 kabakcekirdegi kesinlikle katılıyorum bence de bol su içmek en önemlisi, ve proteinli beslenmek o da zayıflamanıza yardımcı olur