Stass merhaba, ben de göğüs uçlarım yara olduğu için bebeğimi doğar doğmaz mama + anne sütü şeklinde beslemeye başladım, sonrasında da iştahına yetişemediğim için hala bu şekilde gidiyoruz. Anne sütü alması tabi ki çok önemli ama size önerim ne kadar aldı/çok fazla aldı vs diyerek cc hesabı yapıp kendinizi iyice strese sokmayın, önemli olan en nihayetinde bebeğin doyması. Bir yandan sütünüzün artması için doktorunuzun da tavsiye ettiği şeyleri yapabilirsiniz. Benim doktorum Solgar’ın malt hapını tavsiye etmişti, ben yararını gördüm. Anne ne kadar mutlu ve huzurluysa bebek de o kadar mutlu ve huzurlu oluyor. Herkes ”mama mı veriyorsun sütün gelmiyor mu” diye sorunca ben başta çok üzülmüştüm, canınızı sıkmayın.