gizem1111 Kızlar merhaba akşam eşimin arkadaşı annesi ve ablası arabaşı yemeği yapıp bize gelecekler bizde yiyeceğiz yanına meze yapacağım ama ağır bi yemek başka yemek ne yapabilirim yapmalı mıyım bilemedim çay yanına tatlı vs yapacağım ama yemek konusunda kararsız kaldım
ArsAyz gizem1111 Biz yemek arkasına arabaşı yaparız genelde. Yemekten 2-3 saat sonra gibi 🤷♀️ Yanında bişey yemeyi hayal edemedim açıkçası 😄
gizem1111 ArsAyz ben pek yapmam bilmem yapmasını da ağır bi yemek gibi geliyor o yüzden kararsız kaldım düşünüyorum bakalım 🤔
battuko Biz kayseriliyiz ama arabaşı hamuru neredeyse hiç yenmez büyükler babamlar falan yer, çorba yanına hafif mezeler yaparız hep mercimek köftesi, çiğ köfte yaprak sarma kapya biber mezesi sigara böreği vs şeyler olur bizde genelde
gizem1111 battuko bende pek yemem ama annesi ısrar etti yapmak istedi mezeler yeterli olur gibi düşünüyorum