Orenda_ Sevgili forum moderatörleri,ve saygı değer yetkililer hepinize günaydın 15 bin yorumu yaparak pembe kalbe hak kazandım tacımı takar mısınız rica etsem 👑🤭😍❤️
myangelson Orenda_ oo hayırlı olsun kalp gelmiş 🎉🎊 benim daha çok vardır bakmadım hiç 😅 momda ilk alanlardanim da burada baya süre lazım 😂
myangelson degersizbirhayat_1 profilinize girip en üstte gönderiler yazan yere bastığınızda gösteriyor sizin 1543 yorumunuz var mesela
anonimli Ula ben o kadar yazıyorum yazıyorum daha 1888 Bununla birlikte 1889 oldu😂😂 Nereye gidiyor bu yazdıklarım 😂😂😂 Kalbine Hayırlı olsun canım 🩷 güle güle kullan 🤭
Orenda_ myangelson Dün bekliyordum bu yüzden doğum günü hediyesi olsun diye😁neyse bir güncükten birşey olmaz 😅
kabakcekirdegi Orenda_ Bu azim bu istikrar hesabı kapatmadan 15 bin yoruma ulaşmak bu gurur hepimizin 😀🙏🏼
Birkullanici Orenda_ iki tanem var ikiside kreşe gidiyor da ben de çalışıyorum şimdi ara tatil diye bakıyorum, çok şükür yenisi yok, isteyenin olsun benden geçti 🤣