hifaaaakim metroya bindiğinde eli yüzü açıkta olur ellemeye sevmeye çalışan çok olur. Uyusa pozisyonu rahat olmaz ki bebekler genelde metroya binince titreşim ve havalandırma nedeniyle hemen uykuya geçerler. Pusetinde daha rahat yatış pozisyonu olur üzerinde örtüsü olacağı için kalabalığın nefesine çok fazla maruz kalmaz.