Brok benim eşim yaptırmıştı yanında mutlaka bir refakatçi lazım psikolojisi sağlam olacak çünkü gözlerinizin altı falan çok şişiyor bi süre pipetle beslendi çorba meyvesuyu vs. şişliğin inmesi baya bi zaman alıyor sürekli yatılıyor bu süreçte pek hareket edilmiyor kafa sabit yukarıda daha sonrada bantlar falan çıkıyor yavaş yavaş ödem insin diye masaj yapıyordu 5-6 ayda ödem anca gitmişti