atce bizim dr aç bebek uyumaz demişti ben yine de 4 saatte uyandırıyordum saldırıyodu biberona eğer sizde çok aç kaldığını hissediyosanız bildiğinizi yapın annelik hissiyatı bence herşeyden üstün ama bence günde 1 defa dan bişey olmaz ben bazen alarmı kapatıp uyuyorum bilinç dışı 6 saati gördüğü var bişey olmadı yani ama her zaman yapmaya içim razı gelmiyor açıkcası