mutlu27 yeni anne olduğum zamanlar bende de vardı bu his daha çok bebeğimi kaybetme korkusu. Vardı doğumdan sonra da ben ölücem sanki de işte o tek kalacak gibi düşünce oluştu ve hâlâ da sanki ben erken ölecek mişim gibi hissediyorum. Bazen biri geçiyor gibi hissediyorum yada fare böcek gibi bunlar uykusuzluktan oluyor. İnsan ne düşünürse öyle ilerliyor hayatı güzel şeyler düşünmek lazım olumlu şeyler artık şey düşünüyorum okula gidiceği günleri, düğünü olacak falan askere gidicek ölüm yok hayat var gibi olumlu şeyler düşünmeye çalışıyorum ve uyumak için fırsatım bulduğum an uyuyorum. Dizi izlemek de iyi geliyor namaz kılmaya başladım sonra regl oldum ara girince gene gitti inşallah gene başlayacağım.