Kızlar şimdi ben bu parayı iki aylık toplu şekilde aldım o da ilk kart çıkardığım gün zaten hesapta olduğu için alabildim sorum şu üçüncü ay maaşını nasıl alıcam e devletten bakınca üçüncü maaş yatmış gözüküyor ama ziraat atm (kartı kabul etti) koydum kartı baktım hesap boş diyor bu kısmı nasıl halledicez nerden bilicem para karta geçti mi geçmedi mi