Sütünün azlığıyla alakalı değil şu anki sarı hali, yukarıda da bahsedilmiş anne sütündeki bir maddeden dolayı devam ediyor. Anne sütünü kesmiyoruz yine de zamanla azalacak. Ben de aynısını yaşadım, bebeğimin kendi rengini iki buçuk ayda görebildim ancak. Sıcakla da alakası yok ama 22-24 arası iki kat şeklinde giydirin diyorlar çok sıcak bebekler için iyi değil.