Kızlar bebeğim 6 aylık
Gündüz uykularında bir sorun yok ama gece uyutup beşiğine koyuyorum 10 dakika sonra avaz avaz ağlamaya başlıyor ve bu durum gece 1 de bi başlıyor sabah 6 da son buluyor
Napcagımı şaşırdım
Aç mı acaba diye mama bile aldım ama hayır açlıktan yapmıyor gaz da değil diye düşünüyorum çünkü çıkarıyorum gazını
Perişanım günlerdir