curlymomms benim bebeğim de 3 aylık yenidoğanken kucakta uyuyordu artık sırt, bel kalmayınca yatağa alıştırmaya çalıştık. ilk başta yarım kundak kullandık bir de beyaz gürültü, anne karnı etkisi veriyor bu ikisi 5-6 saate kadar uyutuyor. şuan kundağı da bıraktık, beyaz gürültü hala kullanıyoruz arada sırada. nerdeyse 1 aydır her şekilde uyumaya başladı; memede uyur, kucakta uyur, beyaz gürültü açıp yatağı hafif sallarım uyur, anakucağında da bazen uyuyor ama 2 saat tutmuyorum, kucağımda pışpışlarım uyur. siz bence yatağa alıştıracaksanız eğer yarım kundak yapın yatağa koyun bir de beyaz gürültü açın yatağını hafif hafif sallayın sallanmayı seviyormuş zaten, bence o şekilde uyur (kundak olduğu için de elleriyle kendini uyandırmaz) 🌸