-strongmother- bizim de yok bizde 15 aylığız biz de mahvolmuş durumdayız. Akşam 8 sabah 8 uyuyan kızım gece 2 de kalkıyor ağlayarak sabah 5 e kadar uyumuyor şoklar içerisindeyiz eşimle. Arkadaşımın kızı 15 aylık sordum o da aynı dedi. Bugün 9 da e eee diye ağladı 12 de dalabildi. Şuan yanımda yatıyor uykusunda ağlıyor sürekli kığır kıpır. Diş yok, aç değil, üşümüyor, hasta değil. Ne kaldıysa geriye onu yaşıyoruz ama bitmiş durumdayım umarım kısa sürer