Bir-prens-annesiii Benim montlarım hep kaşe filandı böyle dar bilmem ne klasik tarzda, çalıştığım dönem klasik tarzda giyiniyordum hep çünk. Bana annem LCW den almış bu sene, bebekle markete, pazara filan çıkarken rahat hafif olur diye 😂 Siyah diz üstü şişme mont, aşırı sıcak tuttuyor her yere onla gidiyorum.