Kızlar acilden geliyorum spo2 değeri 91 e düşüp 93 e cıkıp tekrar 91 e düşüp duruyordu makinede normalde 95 ve üzeri olmalı dediler.
Ventolin verildi başta sonra tekrar ölçüldü değeri yine aynı çıktı tekrar oksijen verildi .buna rağmen gerekirse saat başı serum fizyolojik yapıp burnunu temizleyin diyip test yapıp eve yollandık.
Şimdi doktorun dediğinemi inanacaksın yoksa chatgptmi diyeceksiniz ama saat başı serum fizyolojik ve aspiratörle burun cekilirse ödem yapar diyor chatgbt ve mantıklı da geldi.
Spo2 değeri içinde : bu durum evde sadece burun temizliğiyle izlenecek bir durum değildir. diyor
Kafam allak bullak oldu benim.
Yarın rsv test sonucu için tekrar gel dediler.
Kafayı yicem ya🥴
(Bu arada 4 aylık oldu olacağız.)