nurayse1903 Merhabalar bebeğim 8.5 aylık ve bir Oto koltuğu arayışındayım. Öncelikle kanz marka kullanan var mı ? Memnun musunuz? Başka marka kullananlar da ne kullanıyorsunuz bu konuda öneri ve yardımlarınızı bekliyorum.