Oğlum 6 Ay 22 günlük neredeyse 6 aylık olduğu zamandan beri beni emmesi %30a düşmüştü biberon da evet emiyor ama ben emzik başlığı degistirmedim hiç hep 2 numara takılı kaldı Philips avent biberon. Bende de ne yazık ki sağıma oyle çok yoğun bir süt gelmedi hiçbir zaman. Malt, tahin helvası, hoşaf vs denedim ama biberonda en fazla 90 ml gördüm 6 aylık olasıya kadar gündüz çoğunlukla beni emer öğlen uykusu biberon illa isterdi ve gece uykusuna geçiş biberon ileydi simdi bir gün boyunca hiç olmuyor bazen. Göğsüme geldiğinde ağlamıyor da ama öyle bir emiyor ki yanaklarında çukur oluyor sanki gamze var gibi. Taa 3 buçuk aylıktan başladı bu emerken etrafı izlemek huyu ne zaman 4 Ay oldu oyun ederek emmeyi sevmeye baslamisti artık uzun süre memede durmazmis zaten bunu biliyorum da ne bileyim çocuğu ek gıda içinde doktorun dediği şekilde ilerliyorum günde 1 defa öğlenden sonra o gün hangi ek gıdayı vermem gerekiyorsa onu veriyorum. Sütü arttırmaya çalışsam da yaramıyor sağım makinesi degistirdim eller serbest model aldım yine aynı. Bir gün bir çocuk doktoru demisti kendisi de kadın, bazı kadınların bebek emmedigi sürece makineye de gelmezmiş bende o Binde bir kesimdenim herhalde. 6 Ay anne sütü aldık ama mama olmuş 1000 lira en ucuzu da değil evolvia kullanıyorum bir o iyi geldi 2 farklı mama kullandık bağırsakları sindirimde zorlandı. 7 aylık olduğunda günde 3 kez ek gıdaya geçeceğiz azar azar demisti şu an gittiğimiz çocuk doktorumuz. Sizde durumlar nasıl benzeri şeyleri yaşayan var mı merak ediyorum.