gurufasulyam2 gerizekalı kan aldı kızımdan ve dedi ki gelmeyin gerek yok arayın biz sonuçları yarın söyleriz tamam dedik eşimle ertesi arıyoruz acmıyor sürekli kaç kere aradık ama. Eşim bu böyle olmayacak ben hastaneye gidiyorum dedi. Gittik telefon da sonuçları veririz diyen adam eşime bebeğin kimliğini verin bekleyin diyor hastam var cıkar mısınız falan diyor. Eşim de haklı olarak telefonda veririz dediğiniz sonucu ben kaç km yol geldim şimdi gerek yok dediğiniz bebegin kimliğini mi istiyor sunun diyor terbiyesizler falan diyor basıp gidiyor. Şikayet etmiş ama işte. Neyse ben lab da arkadaşımdan aldım sonucu doktoru aradım tekrar soruyorum sekreter bağlamadı bile beni doktora sonuclar normal dedi beni basından savdı. Ama sonuclarda trombosit değeri yüksek bu enfeksiyon var demek. Bende tanıdığım doktorlara hemşirelere hepsine sordum sonucu mutlaka dr a görün dediler. Şimdi yarın doktora gidicem eğer birşey çıksın bak nasıl rezil edicem onu. Bi de fenomen İnstagram da egosu doktorluğunun önünde yani şerefsiz