Kızımı 3 aylıkken mamaya alıştırıp üşenip memeyi azaltmıştım daha sonra annemin uyarmasıyla birden pişman oldum vidan azabı çektim ve stresten sütüm azalmıştı o dönem içtim o ilacı solgerin. 1 hafta düzenli günde 3 kez içtim ve hemen etksini gördüm sütüm aşırı artmıştı daha sonra ara ara almaya devam ettim haftada 1 e düşrdüm ve şuan içmiyorum çok şükür eskisinden dahada çoğaldı sütüm onun sayesinde eğe sütünüz herhangi bi sebebpten azaldıysa mutlaka
kullanın etkisni göreceksiniz. Şua bebeğm 8 aylık ilk günli gibi sütüm geliyor.