Yakın zamanda orda doğum yaptım eşim ve ablam kaldı arada annemde geliyordu yanı içerisi baya dolunduguda oluyordu bişey demiyordular hatta ben ziyaretçilerden sıkılıp süt veremediğim için hemşirelere misafirleri çıkartın dedim Dr taner öneririm çok iyi bir doktor amelyathane ekibi mükemmel ama bazı hemşireler ve hasta taşıyanlar suratsız işini sevmeyerek yapıyor onları sıkayet ettim onun dışında ebeler çok iyi hastane iyi yani ne istersen öyle ilerliyor