zehratkn kızım 5 yaşında şu anda ve 4 aylık bir oğlum var. Tam olması gereken yaş aralığı diye düşünüyorum. Bende düşünmüyordum ama olsun kardeşi de olsun diye kara verdim. Kızım anaokuluna gidiyor. Kendi ihtiyaçlarını karşılayabiliyor. En önemlisi bana inanılmaz destek oluyor bazen okula gitmese diyorum. Yanına yatırıyorum kardeşine Kitapları anlatıyor oda ses çıkarıp cevap veriyor. Bu arada sıfırlanmış tüm bilgilerim zaten kızımda 3 aylıktı işe başlamıştım. Zor oluyor tam herşey düzene girmişken kolay değil asla ☺️Tabiki değiyor gerçekten isteyerek olmuş ise 🌸