shuoz işe dönene kadar öyle 😆😆 geçiyor emin olun ama nasıl geçiyor bilemem. Akışına bırakmaya çalışın biraz.3 ay oldu işe döneli hatta 3 ü de geçti şuan. Oğlum tam 30 buçuk aylık. Son zamanlarda çok üzülüyorum işe döndüm diye. Biri okulunu karşılarım evde otur ilgilen dese uçarak kabul ederim😆 şimdi ergo terapi de eklenecek😜 ekstra ekstra yani :/
Sabah 5 te gidiyorum ben işe oğlumu annem ya da kardeşim götürüyor okula. Sonra 9-10 gibi eve geliyorum ama oğlum okulda oluyor :/ ben işe geri 3.30-4 gibi gidiyorum. Akşamda 5.30-6 gibi ananesi alıyor okuldan 🥹 eve 21 gibi geliyorum bazen 20 de :/ 22-23 gibi uyuyor. Az görüyorum diye o kadar çok üzülüyorum ki. Annem çalışıyor işe giderken okula bırakıyor. Keşke evde oturan biri olsa da ona bıraksam diyorum bazen 🙁🙁 özellikle son günlerde çok üzgünüm 🫠 oğlumu çok özlüyorum, çok üzülüyorum 😭 ama biraz nefes alabiliyorum artık çok rahatladım Allah’a bin şükür kendime geldim. Mahvolmuştum. Açlıktan kilo vermiştim son zamanlarda ne uyku uyuyabiliyordum ne yemek yiyebiliyordum.
Dönene kadar geçmiyor o his ama bu seferde döndüm diye pişman oluyor insan :/