Erkal heyecanlıydım, haşhaş tanesi kadar olduğunu duyunca çok hoşuma gitmişti minicik 🥰🌼 hep güzel haberlerini bekledim kontrollere merak ve mutlulukla gittim.. o günkü ben şuanki benden belki daha rahattı ama sonuç olarak hayalimdeki hayatı yaşıyorum.. o günlerde ben hep onu kucağıma nasıl alacağımı hayal ederek geçiriyordum nasıl olacak neye benzeyecek 😄 şükür iyiyiz zor oldu doğum ama sağ salim doğdu, kucağımda o var.. dediğim gibi bazen zorlansamda Allah bana onun eksikliğini acısını göstermesin 🌼🌼