egemenbey Çıkan haberlerden sonra tedirgin oldum aptamil kullanıyordım şimdi denemek için bebelac gold 2 aldım ama daha kullanmadım yorumlarına baktığımda herkes kötü şeyler yazmış kullananlar yorum yapabilir mi basıl bir mama bir sıkıntı yaşayan oldu mı ?
gzm_42 egemenbey ben ikizlerime kullanıyorum 15 aylıklar haylads devam ediyorum bi sorun sıkıntı yaşamadım 🥰
suheyla92 egemenbey ben 5 ayliktan 20 aylığa kadar kullandim hicbi sorun yasamadik ne gaz ne kabizlik. Daha oncesinde kabiz yaptigi icin ve begenmedigi icin biraktigim mamalar vardi ama bu favorimiz oldu. Hemen eriyor kalıntı bırakmıyor ve oglum severek icti.
goktugumom egemenbey bende 5. Aya kadar kullandım bebeğimin en rahat ettiği mamaydı sonrasında kendiliğinden mamayı bıraktı
egemenbey goktugumom bende yeni mamaya başladım bebiş emmeyi bıraktı ilk oglımda aptamil kullanmıştım
bekt55_ egemenbey ben 2 numara kullandım memnundum sonra 3 numara geçtik ilk ay iyidi ikinci ayda aldığım kutu acyip kötü kokusu ve tadı vardı bebeğim redetmeye başladı ve artık süt içmiyor değiştirmeye denedim almıyor artık
Kerem_k1 egemenbey bende oğlum doğduğunda sütüm azdı. İki ay gibi bir süre kullandık gayet memnundum. Karnını çok güzel tok tutuyordu ve gazını hemen çıkarıyordu. Kolik bebek olmasına rağmen sorun yaşamadık.
Badeninannesi_35 egemenbey İlk kızımada bunu kullandım çok güzel içiyodu şuan oğluma da kullanıyom bi sıkıntı yok şükür
bekt55_ egemenbey yok malesef 2 ay emzirdim sonra ayran içmeye başladı bı de yemek yiyor akşam yatmadan önce yoğurt yiyor doktor bı sıkıntı yok dedi çok şükür