Canım ben bilirkişi değilim soyledigim yanlış anlamanıda istemem eğer sadece emziriyorsam sütün yetmiyor olabilir kilo kontrolüne göre mama takviyesi yaparsan bebek ondan ağlıyor olabilir benim de bir aylık bebeğim var aynı şekildeydi bir ayda 600 gram almış ayriyeten o yüzden mama takviyesi verdi doktor başlarda da kullanıyorduk ama çok sık değil tabii