rabia_c her devlet hastanesi yatış yapmayabilir . Benim oğlumunda 3 yerinde vardı avucunda göbeğinde ve alnında saç dibinde yani doğuştandı biz 4 aylıkken başladık küçük bünyesi şurup ağır olabilir diye korktuk açıkçası . Zamanla çok büyümeye başladı . Şiştiler . Doktorlar başlamamızı söyledi 4 aylıkken başladık 8 aylıkken kestik . 2 saat gözlem altında tuttular . Yatış olmadı dediğim gibi hemşire odasında oturduk sadece . Çok faydasını gördük şurubun . Şuan 24 aylık. Göbeğindeki tamamen geçti. Avucundakinin rengi gitti sadece ufak bi iz var . Alnındakininde rengi soldu baya . zaten saçıda kapatıyor.