betiii Kızlar doğum yapalı 17 ay oldu ve kafamda sayılı saç kaldı Hormon ve kan tahlili yaptırdım hersey çok normal kullanmadığım ilaç yag karışımı şampuan kalmadı Allah aşkına bilen birisi bi çare söylesin
thingma betiii Siz bi anti tpo ve anti tg de baktırın bi iç hastalıklarından rica edin. Hormonlarım çok iyi tsh vs. ama haşimoto çıktı maalesef ve saçlarım aşırı dökülüyo
betiii thingma ay çok geçmiş olsun bölümün doktoruna gittim her şeyi söyledim her şeyi rica ettim ama bakılmamış muhtemelen öyle şeylere olmalı tekrardan bir gideyim çok sağ olun