Eytufe bende Karaca hatır var . İlk başta çok güzel köpüklü oluyordu . Bi ay sonra köpüksüz, sanki suya karıştırmış gibi kahve yapmaya başladı. Asla lezzetli kahve yapmıyor. Ki kullanımına dikkat ediyorum hor kullanmıyorum. Trendyoldan yorumlarına bakabilirsiniz. Arçelik telve makinesi alıcam bu yüzden asla Karaca önermiyorum