sonnenblume çocuğun yüksek menfaati için kendi evinde bakılmalı diyorum ben. Birer hafta dönüşümlü bakacaklarsa ikiside dinlenme fırsatı bulup torununu özleme molası verecekleri için çok da sorun etmezler diye düşünüyorum.(İnşallah)
Siz lafa şöyle girin sabah erken saatte hava soğuk uykudan uyanıp yollara düşmeyelim babannesi/anneannesi 🙂 evinde düzeni yatağı oyuncakları vs var. Yıkamanız gerekse burda daha rahat edersiniz,beslenmesini burda benim kontrolüm altında daha rahat yaparsınız..mama sandalyesi araç gereç vs bahane edin🙂 ben akşamdan yemeklerini hazırlar bırakırım hem o hem siz çok yorulmazsiniz vs gibi giriş yapıp bebeğin iyiliği için evinde olması gerekir başlıklı bir konuşma yapın.