Bunu gizli bir şekilde değil açık açık yapın niye gizleniyorsunuz ki yaptığınız suç değil asıl o binayı denetlemeyen orada oturulmasina izin verenler suçlu. İnsan canı bu kadar ucuz mu ya kolon kısmında da hasar varsa zaten o binanın boşaltılması gerekir hakkınızı arayın kesinlikle