yagmurum12 gizematadeniz ay sizde de mi aynı sprun oldu.. Benim 30 litreden fazla süt var buzlukta kızım içmiyor.. Şayet bir aylıksa içiyor ama bir ayı geçince tadı deyişiyor sanırım ondan içmiyor.. Bir aydan fazla tarihliler hep çöp oldu 🙈
gizematadeniz yagmurum12 valla 1 gun bile donsa icmedi. 150 paket süt attim herhalde belki daha fazla.