begonvil00 takviye değil canım tamamen, beslenmeye katılıyor zaten sıvı şeklinde, bazen meyve suyu niyetine bazen de sabah kahvaltılarına falan katıyorlarmış tadını da çok seviyorlarmış. Ben iştah için biseylere bakıyordum yorumları görünce sana da söyleyeyim dedim almadan önce muhakkak yorumlarına bakarsın