Dmlaa Fatmasaf bendede casual var. Yenıdogan itibaren kullanılıyor. E bebekten almıstım 250. Hıc kullanmadım. 100 tl ye verırım istersenız
ZeynepinAnnesi19 Fatmasaf solomombaby var ergonomik yenidoğan aparatlı hiç kullanılmadı düşünürseniz instagram dan foto atarım
FarahNeva Fatmasaf evet satıyorum 3-4 kez kullandım hiçbir deformesi yok Instagram adresim aysenturnaa resimlerini gönderebilirim
karacairem Bende ebebekten aldım babyplus kanguru 2 kere kullandım çocuğum iri olduğu için daha rahat edemedi içinde lacivert çocuğu ön ya da arka şekilde koyabiliyorsunuz sırtta da kullanılıyor 60 liraya aldım 45e veririm
ZeynepinAnnesi19 Busrahuz 150 canım dediğim gibi hiç kullanılmadı instagram adresini yazarsan foto atarım canım