Resmiye 1 aylık oğlum her meme emdiğinde sancısı başlıyor, bacaklarını çok kasıyor. ağlayarak memeye saldırıyor. Akşam saatleri bizim için sancılı geçiyor. Sizler nasıl baş ediyorsunuz? Ne yapmak gerekiyor. İlaç kullanıyor musunuz? Ne zamana kadar sürer bu durum.
ikos58 Resmiye yarın 5 aylık olucaz evet relactaz kullanıyoruz her sut alımından once 4 damla. Ilk 3 ay cok sancılı gecıyor ama sonra bırazda olsa azalıyor
ArasinnAnnesi Resmiye canım gazi vardır hele ki akşam saatlerinde daha çok ortaya çıkıyor bizde 5. Ayda atlattik
Resmiye ikos58 bende relactaz kullanıyorum. bi memeyi emdikten sonra bazen diğer memeyide emiyor. Aradan yarım saat 1 saat geçiyor. Diğer memeye geçincede ilaç veriyor musunuz
Resmiye ArasinnAnnesi memede kasıldı biraz önce ağladı bacaklarını çok kasıyor. Emzirsem dert emzirmesem dert. inş en kısa sürede geçer. çok üzülüyorum bu duruma. çaresiz hissediyorum
ikos58 Resmiye benım zaten tek gogusten emıyor mama verıyorum 2 kere de ben gunde 4 kez 4 er damla olarak kullanıyorum