aysegulsakman dördüncü ayda başlamıştık yanlış hatırlamıyorsam, sidefer kids veya ocean önermişti doktorumuz, sidefer ile başladım sonra eczanede bulamayınca oceanla devam ettim. Her ikisinden de memnundum, hem kan değerleri iyiydi, hem de kabızlık vesaire gibi bir sorun yaşamadık biz.