Biraz uzun olabilir ama bişey diyin nolursunuz, en başından beri gece uykuları hiç iyi olmadı bebeğimin. Yaşına girince birazzzcık düzelir gibi oldu sonra geri bozdu. Çarşafta uyutuyodum 8 aylık olana kadar uyku eğitimi aldım aradaki süreci geçiyorum şimdilik en son aşama desteksizde çok zorlandık sonra hastalık girdi falan filan eğitimi kendim sonlandırmak istedim çok yorulmuştum. Neticede kucakta biraz pış pışla uyuyo bebeğim. İki uyku yaptırıyorum gündüz hep zar zor uyutuyorum yarım saat uyuyup kalkıyo geri uyutamıyorum tek uykuya dayanamıyo uykusu geldiğinde uyutuncada gece 10 11 de zor bela uyutuyorum. Gece tek seferde 1 saat bile uyumaz. 2 saatlik süreçte 5 6 kere kalkıyo. Uyutup koyuyorum su içip gelene kadar uyanıyo. Yani örneğim çokta ben artık tükendim hepimiz böylemiyiz gerçekten bu normal değil diyin bilen biri bişey desin. Bu arada gece uyanmalarında kucakta anca ağlıyo emzirsem bebeler emince uyur benimkinin uykusu açılıyo gözlerini açıp bakınıyo, ayakta sallanmaktan nefffffret ediyo kucakta uyumuyo öyle öyle saatler geçiyo uyuyo artık ve ben sabahı ediyorum ben ne yapmam lazım. Mesela tek çözüm desteksiz uyutmqk mı cidden