edakaradagx Miniminimini ben Bebivita kullanıyorum doktorumuza sordum önerdi bende araştırdım içeriği de güzel övgüler hep anne sütüne yakın şeklindeydi güzel kilo da aldırdı şükür sende araştır istersen bunu fiyatı uygun diye de korkma😁 çevrem de hep bunu kullanmış bide ona güvenerek aldım
busrakizinbebesi Ben suan mama kullanmıyorum ama önceden sma kullanıyordum kullansam cok bunalirdim haklısınız üste çıksın diye yazdim
busrakizinbebesi Golden goat deneyin bir isterseniz icerigi temiz diye biliyorum o mamayı bende alsam onu alırdım su durumda kısa bir dönem holle de kullanmıştım ben oda iyiydi ama içinde palm yağı var diye bırakmıştım