5 aylık bebeğim, önce eşim hastalandı yaklaşmasamda maskede taksa ayrı odalardada uyusak bir şekilde bana bulaştı. Ne kadar maskeyle gezsemde ellerimi sürekli yıkasa da temas ettiğim için bebeğime bulaştı, hırıltı öksürğk vardı ilk iki gün doktora gittim normal düzeyde takip et ilaca gerek yok dedi, dün sabahtan burnu akmaya başladı ama nasıl akıyor yani serum fizyolojikle temizliyorum aspiratörle çekiyorum serum fizyolojikten hava veriyorum yarım saate tekrar doluyor burnu yavrum ememiyor bile. Temizledikten sonra aşırı sinirleniyoe yine emmiyor yani ne yapacağımı şaşırdım napabilirim tecrübeli anneler yardım edin lütfwn 5 gündür kuzum uyuyamıyor bile 10 dk uyusa tekrar doluyor burnu ve uyanıyor o ağlıyor ben ağlıyorum sanki yani yapamıyorum bi şeyleri çok üzgünüm bana bi akıl verin lütfen