Hanımlar benim kızım 30 aylık sabah 07.00 da uyanır öğlen ya 12 00 ya da 13.00 da uyur ama cok uzun uyuyor yani 1 bucuk saat her seyi denedim ama uykusu kısalmıyor,uyly uzun olunca akşam 22.00 a kadar uzuyo ne yapsam da bu uykuyu kısaltsam yorumlarınızı bekliyorum hata ediyorsam da düzeltmek istiyorum