Kahverengi gürültü açıyordum bende.
Ama en iyi nasıl çözüm buldum ya da denk mi geliyo bilmiyorum ama - tam 22:00-23:00 arasınçok ağlıyordu bende 19:30 da rezene ve kimyon demleyip içiyorum- emziriyorum 21:30 da - çayın etkisi bence ağlamıyor. Nadir oluyo şimdi o zamanda kucaklayıp aşağı eğilip kalkıyorum squat gibi susuyo😀 - ( 39 günlük)