34 gün oldu normal doğum yaptım. Doğumum çok zor oldu. Dikişim 3 saat sürdü tutmamıştı. Geçen hafta toparlar gibi oldum fakat ayaktayken aşırı zonklama, acı devam ediyor. Açık kırmızı kanama devam ediyor. Bebeğimde kolik saatleri oluyor ayakta gezdirmem lazım, oturarak emziyorum. Dikişlerinin iyileşmesi bu kadar uzun süren var mı?