yagmurata24 Kızlar bu mor meyve karışımlı şuruplardan almak istiyorum bebeğime bağışıklık için. Bir de geniz akıntısı var bazen iştah sorunu da yaşıyorum . Öncelikle etkisi var mı kullananların yorumlarını metak ediyorum. Bir de hangi markanınkini almalıyım?
suheyla92 yagmurata24 ikisi de organik sertifikali markalar ikisini de alabilirsiniz. Biz ravla almistik tadi cok guzel bağışıklık icin kullaniyorum
moryazma yagmurata24 Oğlumun boy kilosu biraz alt sınırda gidiyor . Ravlanın bir ürününü atmıştım iştah falan artırıyormuş doktorumuzda gerek yok bu tarz ürünler önermiyorum demişti. İlerleyen dönemde doktorumuzun tavsiyesi üzerine farklı bir ürüne başladık
Tutiipkiii Ravlayı bilmiyorum ama beyorganik atomu bitirdik nerdeyse faydası oldu mu dersen yine hastalıklar devam etti yani 🤷🏻♀️ umca da kullanıyorum o da güzel
Petitoos yagmurata24 ravla mor meyveli karışım ikinci şişeye geçtim ama iştahına hiç etkisi olmadı malesef yine de bağışıklık için vermeye devam ediyorum
Alyehus yagmurata24 bağışıklık için newvit karamürver önerdi bizim doktorumuz. Ravlayı da sordum geç bunları hiçbir işe yaramaz dedi. Flumix i öksürük ve olduğu zaman rahatlasın diye veriyorum. Beyorganik toniği de burnu akınca veriyordum. Hastalığı etkilemiyor bence ama ayakta iyi enerji ile atlatıyorlar bana göre. Artısı bu. Balık yağına da iştah için artı bekleme dedi ☺️