damlatuffn Kızlar bebeğim yaklaşık 4 gündür kaka yapmıyor hem anne sütü hem mama besleniyor ufaktan da tadımlar başladım aslında ilk 10 gün kaka vardı herşey güzeldi şimdi hiç yapmıyor neler yapabilirim tavsiyesi olan var mı
ElisaMom___ damlatuffn damlatuffn tadımlar için çok erken değil mi? Hakiki zeytinyağı 1 çay kaşığı verin popo deliğine de kulak pamuğunu zeytinyağına batırıp gezdirin ben öyle yapardım kabız olduğunda birde şuan hiçbir sekilde tadım yaptirmayın düzelene kadar
ayseayliz damlatuffn Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmama çok normal benim kızım 10 gün boyunca yapmamıştı. Ama siz tadımlara başlamışsınız zaten ek gıdaya başlayınca kabızlık çok sık oluyor sizinkide öyle bir durum olabilir. Eğer karnı yumuşak çok sert değil ve bebeğiniz rahatsız değilse biraz daha bekleyebilirsiniz
visneli damlatuffn normalmiş bu bazıları 10 güne kadar bile yapmıyormuş benim kızımda 4-5 güne bir yapar eğer huzursuz deilse sıkıntı deilmiş
damlatuffn ayseayliz yok gayet rahat keyfi yerinde ama kaka yok zeytinyağı da içirdim sürdüm ama tık yok
ayseayliz damlatuffn O zaman bir sıkıntı yoktur bize doktor öyle demişti karnı yumuşak sert değil ve bebekte rahatsa 10 güne kadar yapmasın hiç bişey olmaz zorla yaptırmaya çalışmayın demişti. Biz yapmıyor diye fitille yaptırdık ve poposunda çatlak olmuştu