Serass haklısın bende öyleydim gelmek isteyen olduğu zaman gündüz aradıklarında direk gece hiç uyumadik gece oturup gündüz uyuyoruz diyip ayaklarını kesiyodum akşamları çok gelen olmadığı için sıkıntı olmadı oğlum 11 aylık olcak 10 gün sonra yaramazlık yapiyo huysuzluk yapıyo ama hala birileri gelsin istemiyorum iş yapamasamda çocuğumla ilgilendiğim için yapamıyorum çok umrumda olmuyo. Gelenlere bı şekilde rahatsızlığını belli et illaki anlarlar heralde ☺️