KeremikoMoM_ 2bebelianne__ oğlum şu an 3,5 yaşında biz bebelac gold kullanmıştık seviyordu biz memnunduk. Kilo alımı konusunda etkisini bilemeyeceğim kilosu normal bir bebekti
ozr42 2bebelianne__ bebelac gold bence tabi her çocukta farklı olabilir . Ben 4.ayında kullanmaya başlamıştım 13 aya kadar çokta memnundum.
seval868_ 2bebelianne__ ben bebelac gold kullanıyorum ve kilo alımı güzel , gaz ve kabızlık gibi sorunumuzda olmadı. Arkadaşım düz bebelac’ı kullandı memnun değildi gaz ve kabızlık bir de kusma yaptı demişti.
fatooss 2bebelianne__ ben sma comfor dan bebelac gold a geçtim ve harika doktorum tavsiye etti bebeğimin sindirimi çok güzel
2bebelianne__ Cok teşekkür ederim şuan Bebelac sarı kutu kullanıyoruz bitmek üzere gold u deneyeceğim
fatooss 2bebelianne__ gold olan sindirim kolaylaştırıcı nırmal bebelac yaramıyorsa gold olanını deniyebilirsin 😊
2bebelianne__ fatooss sma optipro dan sarı kutu Bebelac a geçtik günde 2,3 kez kaka yapıyor birde goldu denemek istedim
uakbn0_0 2bebelianne__ bizde sma dan baby goata geçmiştik bi ara bulamadık gecenin bi vakti mamamız bitti önceden planlayıp internetten almadık marketten bebelac gold siparişi verdim iyidir diye bebegim içti sorun yaşamadık ama içerik bilgisinde palm yağı yazıyor
uakbn0_0 Babynurse ebebekte var trendyolda vs var biz ebebekten alıyoruz golden goatta var hemen hemen aynı içeriği ikiside temiz güzel