patimum neden bu kadar endise ettiniz lutfen doktorunuza guvenin. Benim bebegim 40i cikana kadar gunde 8-9 kere yaparken 40i cikar cikmaz kakasini yapamamaya basladi. Sureler soyle: 5,5,9,3,1,1,1,1 tekrar 7 gun… en son iki kere ust uste 4er gun arayla yapti, sonra ertesi gun iki kere yapti. Doktorum olabilir dedi, afedersiniz keci kakasi gibi olmadigi surece kabiz diyemeyiz dedi. Bagirsaklarindan itmeyi ogreniyor bebek, napsin. Ben yine ilac, fitil verecegime anam babam usulu zeytinyagi icirdim cay kasiginin yarisi, kayisi kaynattim suyunde azcik verdim. Poposuna zeytinyagi surdum, pamukla hafif iceri gonderdim. Evet bebegim agliyor, ikiniyor, huzursuz. Ben de cok uzuluyorum ama bu bi surec. Ogrenecekler kakalarini yapmayi. Doktor ek gidaya gecince degisecek dedi onu bekliyoruz. Zorlaniyoruz evet ama bunlar cok normal 🙏🏼