bsraygt1205 atillaege bana da 8 ay oldu doğum yapalı.Kontrole gittiğim de 1 yılı bulur düzelmesi dedi doktor ama hala aynı kızarık ve şiş. Arkadaşınki de böyleydi ama düzeldi benimki dedi 5.ayında 🤷♀️
cihanm Benimde öyle 11 aylık olacak hiç düzelmiyor Hastaneye gittim doktor bir sonraki sezeryanda kesilerek düzeltilebilecegini söyledi
minnakanneyim atillaege ödem tuttuğu için benim dikişlerim ağrıyordu ödemi boşalttığı zamn ağrı hissetmedim ama ağrı eşiği yüksek biriyim
bsraygt1205 atillaege bende bilemiyorum açıkcası rahatsız edici bir görüntü benim için. herhangi bir enfeksiyon ödem vs de değil. Tekrardan kontrole gitmeyi düşünüyorum. İz bırakmaması için özel jel de kullandım ama hiç etkisi olmadı